prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje marketingom nacionalnih i parkova prirode u funkciji izgradnje imidža zemlje kao turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
Upravljanje marketingom nacionalnih i parkova prirode u funkciji izgradnje imidža zemlje kao turističke destinacije
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. urn:nbn:hr:148:243446

Malešević, Kristina
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Malešević, K. (2016). Upravljanje marketingom nacionalnih i parkova prirode u funkciji izgradnje imidža zemlje kao turističke destinacije (Professional thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:243446

Malešević, Kristina. "Upravljanje marketingom nacionalnih i parkova prirode u funkciji izgradnje imidža zemlje kao turističke destinacije." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:243446

Malešević, Kristina. "Upravljanje marketingom nacionalnih i parkova prirode u funkciji izgradnje imidža zemlje kao turističke destinacije." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:243446

Malešević, K. (2016). 'Upravljanje marketingom nacionalnih i parkova prirode u funkciji izgradnje imidža zemlje kao turističke destinacije', Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 01 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:243446

Malešević K. Upravljanje marketingom nacionalnih i parkova prirode u funkciji izgradnje imidža zemlje kao turističke destinacije [Professional thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 December 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:243446

K. Malešević, "Upravljanje marketingom nacionalnih i parkova prirode u funkciji izgradnje imidža zemlje kao turističke destinacije", Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:243446