Bando, S. (2015). Specifičnosti poslovnih strategija inovativnih i generičkih farmaceutskih poduzeća (Professional thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:245230
Bando, Sanda. "Specifičnosti poslovnih strategija inovativnih i generičkih farmaceutskih poduzeća." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:245230
Bando, Sanda. "Specifičnosti poslovnih strategija inovativnih i generičkih farmaceutskih poduzeća." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:245230
Bando, S. (2015). 'Specifičnosti poslovnih strategija inovativnih i generičkih farmaceutskih poduzeća', Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:245230
Bando S. Specifičnosti poslovnih strategija inovativnih i generičkih farmaceutskih poduzeća [Professional thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:245230
S. Bando, "Specifičnosti poslovnih strategija inovativnih i generičkih farmaceutskih poduzeća", Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:245230