prikaz prve stranice dokumenta KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. urn:nbn:hr:148:766423

Markovinović, Dunja
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Markovinović, D. (2016). KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:766423

Markovinović, Dunja. "KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:766423

Markovinović, Dunja. "KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:766423

Markovinović, D. (2016). 'KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:766423

Markovinović D. KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:766423

D. Markovinović, "KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:766423