professional thesis
Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. urn:nbn:hr:148:612509

Cvitanović, Petra Leonora
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Cvitanović, P. L. (2019). Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije (Professional thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612509

Cvitanović, Petra Leonora. "Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612509

Cvitanović, Petra Leonora. "Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612509

Cvitanović, P. L. (2019). 'Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije', Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612509

Cvitanović PL. Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije [Professional thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612509

P. L. Cvitanović, "Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije", Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612509