prikaz prve stranice dokumenta Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske
No public access
master's thesis
Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. urn:nbn:hr:148:904668

Bijelić, Marko
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Bijelić, M. (2019). Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:904668

Bijelić, Marko. "Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:904668

Bijelić, Marko. "Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:904668

Bijelić, M. (2019). 'Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:904668

Bijelić M. Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:904668

M. Bijelić, "Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:904668