Abstract | Go2Convert je besplatni online alat koji vam omogućava pretvorbu slika i audio datoteka u mnoštvo različitih formata slike odnosno audio datoteka. Potpuno je besplatan, na stranici nije potrebna nikakva registracija, jedino što korisniku treba da bi pretvorio sliku ili glazbenu datoteku u željeni format je web preglednik (Internet Explorer, Mozilla, Opera, Google Chrome itd). Što se tiče mogućnosti, ovaj web servis pruža dvije mogućnosti svojim korisnicima. Prva mogućnost je da vlastitoj željenoj slici promjeni format. Drugi tip mogućnosti koje rješava ovaj web servis je da sprema slike koje želimo sa drugih web stranica na naše računalo i to u formatu kojeg želimo, sve što trebamo učiniti je da kopiramo link slike.
Ovaj web servis je potpuno besplatan pa se njime mogu koristiti svi oni koji žele. Koristiti ga mogu sve fizičke i pravne osobe, tj pojedinci i poduzeća.
Ovaj servis namijenjen je isključivo pretvorbi, odnosno konverziji slika, iako se predstavlja i kao softver za konverziju audio formata, te se kao takav ne ističe pred konkurencijom koja je jako velika na internetu. Web servis bi imao veći značaj kada bi ponudio konverziju video formata, e-knjiga, kompresiranih arhiva, kao i formata dokumenata poput PDF-a, doc. i sličnih. Autori bi trebali poraditi na širenju popularnosti ovog Web servisa kroz otvaranje stranica na društvenim mrežama jer bi tako stekli veći broj korisnika, što bi se odrazilo na to da u konačnici porastu prihodi od reklamiranja drugih stranica na ovom servisu Zaključno, web servis Go2conver.com odaje dojam „nedovršenog projekta“, koji zahtijeva dodatnu razradu funkcija i opcija koje su ponuđene korisnicima.
Ispitanici su potvrdili da su pozitivne strane ovog servisa: jednostavno korištenje, besplatna usluga, sigurnost, veliki broj formata slika, mogućnost upravljanja veličinom slika i dr.
Isto tako ispitanici su se složili sa tezom da su negativne strane ovog web servisa: nepovezanost s korisnicima, nedostupnost informacija, upitna funkcionalnost, dezinformiranje korisnika, nedovoljno dodatnih sadržaja i dr. Po anketnom istraživanju se vidi da žene češće objavljuju fotografije od muškaraca na društvenim mrežama. Isto tako muškarci u većem postotku ne objavljuju fotografije na društvenim mjerama od ženskih ispitanica. |