prikaz prve stranice dokumenta Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. urn:nbn:hr:148:070974

Parat, Marta
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Parat, M. (2019). Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974

Parat, Marta. "Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974

Parat, Marta. "Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974

Parat, M. (2019). 'Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974

Parat M. Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974

M. Parat, "Percepcija učinkovitosti sponzoriranih objava utjecajnih pojedinaca na društvenim medijima", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:070974