Babić, M. (2019). Promjene u obavljanju marketinških aktivnosti u organizacijama temeljem uvođenja Opće uredbe o zaštiti podataka (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:775278
Babić, Marija. "Promjene u obavljanju marketinških aktivnosti u organizacijama temeljem uvođenja Opće uredbe o zaštiti podataka." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:775278
Babić, Marija. "Promjene u obavljanju marketinških aktivnosti u organizacijama temeljem uvođenja Opće uredbe o zaštiti podataka." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:775278
Babić, M. (2019). 'Promjene u obavljanju marketinških aktivnosti u organizacijama temeljem uvođenja Opće uredbe o zaštiti podataka', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:775278
Babić M. Promjene u obavljanju marketinških aktivnosti u organizacijama temeljem uvođenja Opće uredbe o zaštiti podataka [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:775278
M. Babić, "Promjene u obavljanju marketinških aktivnosti u organizacijama temeljem uvođenja Opće uredbe o zaštiti podataka", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:775278