Salopek, M. (2019). Uloga i značaj virtualnog poduzeća kao središnje točke virtualne ekonomije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019230
Salopek, Marko. "Uloga i značaj virtualnog poduzeća kao središnje točke virtualne ekonomije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019230
Salopek, Marko. "Uloga i značaj virtualnog poduzeća kao središnje točke virtualne ekonomije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019230
Salopek, M. (2019). 'Uloga i značaj virtualnog poduzeća kao središnje točke virtualne ekonomije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019230
Salopek M. Uloga i značaj virtualnog poduzeća kao središnje točke virtualne ekonomije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019230
M. Salopek, "Uloga i značaj virtualnog poduzeća kao središnje točke virtualne ekonomije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:019230