prikaz prve stranice dokumenta  Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače
Access restricted to students and staff of home institution
doctoral thesis
Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. urn:nbn:hr:148:022179

Popović, Daniel
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Popović, D. (2016). Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179

Popović, Daniel. "Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179

Popović, Daniel. "Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179

Popović, D. (2016). 'Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179

Popović D. Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 June 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179

D. Popović, "Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179