Špoljar, L. (2019). UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286
Špoljar, Lara. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286
Špoljar, Lara. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286
Špoljar, L. (2019). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 11 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286
Špoljar L. UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2025 January 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286
L. Špoljar, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286