prikaz prve stranice dokumenta Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. urn:nbn:hr:148:267053

Obadić, Petar
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Obadić, P. (2019). Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

Obadić, Petar. "Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

Obadić, Petar. "Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

Obadić, P. (2019). 'Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

Obadić P. Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

P. Obadić, "Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053