prikaz prve stranice dokumenta Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. urn:nbn:hr:148:599891

Džolan, Lorena
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Tourism

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Džolan, L. (2019). Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599891

Džolan, Lorena. "Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599891

Džolan, Lorena. "Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599891

Džolan, L. (2019). 'Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 08 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599891

Džolan L. Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 July 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599891

L. Džolan, "Marketinški menadžment receptivnih turističkih zemalja na primjeru Španjolske", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599891