prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih mreža u procesu donošenja odluke o turističkoj destinaciji
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga društvenih mreža u procesu donošenja odluke o turističkoj destinaciji
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. urn:nbn:hr:148:359014

Radonić, Bernard
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Radonić, B. (2019). Uloga društvenih mreža u procesu donošenja odluke o turističkoj destinaciji (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359014

Radonić, Bernard. "Uloga društvenih mreža u procesu donošenja odluke o turističkoj destinaciji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359014

Radonić, Bernard. "Uloga društvenih mreža u procesu donošenja odluke o turističkoj destinaciji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359014

Radonić, B. (2019). 'Uloga društvenih mreža u procesu donošenja odluke o turističkoj destinaciji', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359014

Radonić B. Uloga društvenih mreža u procesu donošenja odluke o turističkoj destinaciji [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359014

B. Radonić, "Uloga društvenih mreža u procesu donošenja odluke o turističkoj destinaciji", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359014