prikaz prve stranice dokumenta Povezanost društvenih medija s donošenjem odluka o kupovini generacije y
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Povezanost društvenih medija s donošenjem odluka o kupovini generacije y
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. urn:nbn:hr:148:136349

Menjak, Marija
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Menjak, M. (2019). Povezanost društvenih medija s donošenjem odluka o kupovini generacije y (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:136349

Menjak, Marija. "Povezanost društvenih medija s donošenjem odluka o kupovini generacije y." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:136349

Menjak, Marija. "Povezanost društvenih medija s donošenjem odluka o kupovini generacije y." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:136349

Menjak, M. (2019). 'Povezanost društvenih medija s donošenjem odluka o kupovini generacije y', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 08 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:136349

Menjak M. Povezanost društvenih medija s donošenjem odluka o kupovini generacije y [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 November 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:136349

M. Menjak, "Povezanost društvenih medija s donošenjem odluka o kupovini generacije y", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:136349