master's thesis
Čimbenici koji utječu na donošenje odluke pri kupnji rabljenih vozila
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. urn:nbn:hr:148:431429

Ćurković, Marin
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Trade and International Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Ćurković, M. (2020). Čimbenici koji utječu na donošenje odluke pri kupnji rabljenih vozila (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:431429

Ćurković, Marin. "Čimbenici koji utječu na donošenje odluke pri kupnji rabljenih vozila." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:431429

Ćurković, Marin. "Čimbenici koji utječu na donošenje odluke pri kupnji rabljenih vozila." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:431429

Ćurković, M. (2020). 'Čimbenici koji utječu na donošenje odluke pri kupnji rabljenih vozila', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 03 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:431429

Ćurković M. Čimbenici koji utječu na donošenje odluke pri kupnji rabljenih vozila [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 November 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:431429

M. Ćurković, "Čimbenici koji utječu na donošenje odluke pri kupnji rabljenih vozila", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:431429