Šipek, M. (2016). Istraživanje korištenja televizije na zahtjev pomoću modela prihvaćanja novih tehnologija (Professional thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350203
Šipek, Martina. "Istraživanje korištenja televizije na zahtjev pomoću modela prihvaćanja novih tehnologija." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350203
Šipek, Martina. "Istraživanje korištenja televizije na zahtjev pomoću modela prihvaćanja novih tehnologija." Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350203
Šipek, M. (2016). 'Istraživanje korištenja televizije na zahtjev pomoću modela prihvaćanja novih tehnologija', Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 19 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350203
Šipek M. Istraživanje korištenja televizije na zahtjev pomoću modela prihvaćanja novih tehnologija [Professional thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350203
M. Šipek, "Istraživanje korištenja televizije na zahtjev pomoću modela prihvaćanja novih tehnologija", Professional thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:350203