master's thesis
ULOGA POTROŠAČEVE POTREBE ZA JEDINSTVENOŠĆU I NOSTALGIJE KAO OBILJEŽJA MARKE U RAZVOJU POVEZANOSTI POTROŠAČA S MARKOM U MODNOJ INDUSTRIJI
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. urn:nbn:hr:148:381530

Radoš, Marina
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Radoš, M. (2020). ULOGA POTROŠAČEVE POTREBE ZA JEDINSTVENOŠĆU I NOSTALGIJE KAO OBILJEŽJA MARKE U RAZVOJU POVEZANOSTI POTROŠAČA S MARKOM U MODNOJ INDUSTRIJI (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381530

Radoš, Marina. "ULOGA POTROŠAČEVE POTREBE ZA JEDINSTVENOŠĆU I NOSTALGIJE KAO OBILJEŽJA MARKE U RAZVOJU POVEZANOSTI POTROŠAČA S MARKOM U MODNOJ INDUSTRIJI." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381530

Radoš, Marina. "ULOGA POTROŠAČEVE POTREBE ZA JEDINSTVENOŠĆU I NOSTALGIJE KAO OBILJEŽJA MARKE U RAZVOJU POVEZANOSTI POTROŠAČA S MARKOM U MODNOJ INDUSTRIJI." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381530

Radoš, M. (2020). 'ULOGA POTROŠAČEVE POTREBE ZA JEDINSTVENOŠĆU I NOSTALGIJE KAO OBILJEŽJA MARKE U RAZVOJU POVEZANOSTI POTROŠAČA S MARKOM U MODNOJ INDUSTRIJI', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 09 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381530

Radoš M. ULOGA POTROŠAČEVE POTREBE ZA JEDINSTVENOŠĆU I NOSTALGIJE KAO OBILJEŽJA MARKE U RAZVOJU POVEZANOSTI POTROŠAČA S MARKOM U MODNOJ INDUSTRIJI [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 July 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381530

M. Radoš, "ULOGA POTROŠAČEVE POTREBE ZA JEDINSTVENOŠĆU I NOSTALGIJE KAO OBILJEŽJA MARKE U RAZVOJU POVEZANOSTI POTROŠAČA S MARKOM U MODNOJ INDUSTRIJI", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381530