Tešanović, I. (2020). Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312185
Tešanović, Iva. "Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312185
Tešanović, Iva. "Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312185
Tešanović, I. (2020). 'Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 12 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312185
Tešanović I. Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2025 January 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312185
I. Tešanović, "Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312185