prikaz prve stranice dokumenta Značaj društvenih medija u marketingu turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Značaj društvenih medija u marketingu turističke destinacije
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. urn:nbn:hr:148:014968

Ribić, Matea
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Ribić, M. (2020). Značaj društvenih medija u marketingu turističke destinacije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:014968

Ribić, Matea. "Značaj društvenih medija u marketingu turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:014968

Ribić, Matea. "Značaj društvenih medija u marketingu turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:014968

Ribić, M. (2020). 'Značaj društvenih medija u marketingu turističke destinacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 28 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:014968

Ribić M. Značaj društvenih medija u marketingu turističke destinacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 December 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:014968

M. Ribić, "Značaj društvenih medija u marketingu turističke destinacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:014968