master's thesis
Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje energetski učinkovitih proizvoda među potrošačima generacije Y
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. urn:nbn:hr:148:009902

Bosnić, Ante
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Bosnić, A. (2020). Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje energetski učinkovitih proizvoda među potrošačima generacije Y (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009902

Bosnić, Ante. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje energetski učinkovitih proizvoda među potrošačima generacije Y." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009902

Bosnić, Ante. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje energetski učinkovitih proizvoda među potrošačima generacije Y." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009902

Bosnić, A. (2020). 'Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje energetski učinkovitih proizvoda među potrošačima generacije Y', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009902

Bosnić A. Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje energetski učinkovitih proizvoda među potrošačima generacije Y [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009902

A. Bosnić, "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje energetski učinkovitih proizvoda među potrošačima generacije Y", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009902