master's thesis
Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. urn:nbn:hr:148:792839

Kovač, Ana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Kovač, A. (2020). Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839

Kovač, Ana. "Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839

Kovač, Ana. "Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839

Kovač, A. (2020). 'Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839

Kovač A. Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839

A. Kovač, "Utjecaj mobilnih aplikacija na proces kupnje proizvoda kod mladih potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:792839