master's thesis
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. urn:nbn:hr:148:514245

Marijan, Lana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Marijan, L. (2020). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245

Marijan, Lana. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245

Marijan, Lana. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245

Marijan, L. (2020). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245

Marijan L. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 July 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245

L. Marijan, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245