Abstract | Švicarska je dokaz da za svjetsku popularnost i prepoznatljivost ne treba biti velik i imati veliki broj stanovnika, već je od presudne važnosti jasan cilj i predanost tomu. To je vrlo stabilna i ekonomski snažna zemlja, a uspješno je izbjegla gospodarske probleme, poput visoke nezaposlenosti i prekomjernih dugova, s kojima se muči velik dio europskih zemalja. Svjetski ekonomski forum upravo je iz tih razloga Švicarsku proglasio najkonkurentnijom zemljom na svijetu.
Ime ove države postao je sinonim neutralnosti, jer ne pripada nikakvom geopolitičkom savezu, a nije sudjelovala niti u I. i II. Svjetskom ratu. Švicarska je zemlja bez izlaza na more, smještena u planinskom srcu Europe, no ni to joj nije prepreka da ima uz primarni zimski turizam razvijen i ljetni. Mnogo ulažu u promociju svojih gradova tzv. „gradski turizam“, od kojih turisti najviše posjećuju njihov najveći grad Zürich, Ženevu i Basel. Ulaganja u sveukupnu promociju zemlje također nisu zanemariva stavka turizma. Visoko budžetne kampanje rezultiraju pozitivnom slikom ove turističke destinacije kao jedne alpske zemlje. Prilikom ograšavanja izbor pada na nekoliko glavnih masovnih medija, a to su službena web stranica, društvene mreže, televizija, youtube, brošure, letci te plakati. Švicarska veliki dio svoje promocije obavlja upravo putem službene web stranice za turizam. Internetska stranica myswitzerland.com, koja je službeni turistički portal Švicarske pod vlasništvom je i rukovodstvom organizacije Switzerland Tourism- službene promocijske agencije Švicarske, a nudi na jednom mjestu sve što bi jednom turistu trebalo. Do svojih potencijalnih turista dolazi i preko svih popularnih društvenih mreža poput Facebooka, Twittera, Instagrama itd.. Pedantnost i brižnost, kako za okoliš, tako i za turiste vidljiva je gotovo svugdje. Švicarci jako dobro znaju što im turizam donosi i u stanju su unovčiti gotovo sve. Cijene su visoke, no samo za ovo podneblje. Zapadnjaci, poput Amerikanaca, Nijemaca,Britanaca, Francuza te Japanaca uživaju u ponudi bez obzira na sve. Upravo su te visoke cijene te koje donose neizvjesnost budućeg švicarskog turizma. |