master's thesis
Pozivni centar u poduzetničkom pothvatu kao dio upravljanja odnosa s klijentima
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. urn:nbn:hr:148:669559

Garić, Iva
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Managerial Economics

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Garić, I. (2020). Pozivni centar u poduzetničkom pothvatu kao dio upravljanja odnosa s klijentima (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:669559

Garić, Iva. "Pozivni centar u poduzetničkom pothvatu kao dio upravljanja odnosa s klijentima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:669559

Garić, Iva. "Pozivni centar u poduzetničkom pothvatu kao dio upravljanja odnosa s klijentima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:669559

Garić, I. (2020). 'Pozivni centar u poduzetničkom pothvatu kao dio upravljanja odnosa s klijentima', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:669559

Garić I. Pozivni centar u poduzetničkom pothvatu kao dio upravljanja odnosa s klijentima [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:669559

I. Garić, "Pozivni centar u poduzetničkom pothvatu kao dio upravljanja odnosa s klijentima", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:669559