Šelendić, E. (2020). Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031780
Šelendić, Ena. "Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031780
Šelendić, Ena. "Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031780
Šelendić, E. (2020). 'Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 29 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031780
Šelendić E. Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 June 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031780
E. Šelendić, "Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031780