Grbešić, F. (2020). Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528889
Grbešić, Franjo. "Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528889
Grbešić, Franjo. "Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528889
Grbešić, F. (2020). 'Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528889
Grbešić F. Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528889
F. Grbešić, "Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528889