master's thesis
Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. urn:nbn:hr:148:527476

Bagić, Laura
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Bagić, L. (2021). Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527476

Bagić, Laura. "Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527476

Bagić, Laura. "Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527476

Bagić, L. (2021). 'Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527476

Bagić L. Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 June 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527476

L. Bagić, "Uloga percipiranog rizika u namjeri kupnje privatnih marki u kategoriji proizvoda za bebe", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527476