master's thesis
Medija monitoring alati kao potpora odlučivanju na primjeru brenda Telemach Hrvatska
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. urn:nbn:hr:148:358850

Gilja, Marko
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Informatics

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Gilja, M. (2021). Medija monitoring alati kao potpora odlučivanju na primjeru brenda Telemach Hrvatska (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358850

Gilja, Marko. "Medija monitoring alati kao potpora odlučivanju na primjeru brenda Telemach Hrvatska." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358850

Gilja, Marko. "Medija monitoring alati kao potpora odlučivanju na primjeru brenda Telemach Hrvatska." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358850

Gilja, M. (2021). 'Medija monitoring alati kao potpora odlučivanju na primjeru brenda Telemach Hrvatska', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 02 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358850

Gilja M. Medija monitoring alati kao potpora odlučivanju na primjeru brenda Telemach Hrvatska [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358850

M. Gilja, "Medija monitoring alati kao potpora odlučivanju na primjeru brenda Telemach Hrvatska", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358850