Lozić, N. (2021). Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:108842
Lozić, Nina. "Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:108842
Lozić, Nina. "Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:108842
Lozić, N. (2021). 'Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:108842
Lozić N. Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:108842
N. Lozić, "Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:108842