Škontra, D. A. (2021). Istraživanje uloge izgradnje odnosa s klijentima u stvaranju lojalnosti u kupnji pametnih telefona (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359459
Škontra, David Ante. "Istraživanje uloge izgradnje odnosa s klijentima u stvaranju lojalnosti u kupnji pametnih telefona." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359459
Škontra, David Ante. "Istraživanje uloge izgradnje odnosa s klijentima u stvaranju lojalnosti u kupnji pametnih telefona." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359459
Škontra, D. A. (2021). 'Istraživanje uloge izgradnje odnosa s klijentima u stvaranju lojalnosti u kupnji pametnih telefona', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 11 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359459
Škontra DA. Istraživanje uloge izgradnje odnosa s klijentima u stvaranju lojalnosti u kupnji pametnih telefona [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2025 January 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359459
D. A. Škontra, "Istraživanje uloge izgradnje odnosa s klijentima u stvaranju lojalnosti u kupnji pametnih telefona", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359459