Ćurković, J. (2021). Mobilna aplikacija kao komunikacijski alat za povećanje prodaje i nagrađivanje lojalnosti kupaca primjer: Shake&Take (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:272079
Ćurković, Josip. "Mobilna aplikacija kao komunikacijski alat za povećanje prodaje i nagrađivanje lojalnosti kupaca primjer: Shake&Take." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:272079
Ćurković, Josip. "Mobilna aplikacija kao komunikacijski alat za povećanje prodaje i nagrađivanje lojalnosti kupaca primjer: Shake&Take." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:272079
Ćurković, J. (2021). 'Mobilna aplikacija kao komunikacijski alat za povećanje prodaje i nagrađivanje lojalnosti kupaca primjer: Shake&Take', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 13 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:272079
Ćurković J. Mobilna aplikacija kao komunikacijski alat za povećanje prodaje i nagrađivanje lojalnosti kupaca primjer: Shake&Take [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2025 March 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:272079
J. Ćurković, "Mobilna aplikacija kao komunikacijski alat za povećanje prodaje i nagrađivanje lojalnosti kupaca primjer: Shake&Take", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:272079