master's thesis
Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. urn:nbn:hr:148:179962

Dugandžić, Petra
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Dugandžić, P. (2021). Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:179962

Dugandžić, Petra. "Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:179962

Dugandžić, Petra. "Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:179962

Dugandžić, P. (2021). 'Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 07 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:179962

Dugandžić P. Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 October 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:179962

P. Dugandžić, "Digitalne navike učestalosti konzumacije društvenih mreža baziranih na video sadržaju", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:179962