prikaz prve stranice dokumenta Marketing turističke destinacije na primjeru grada Zadra
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marketing turističke destinacije na primjeru grada Zadra
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. urn:nbn:hr:148:917735

Kuliš, Lidija
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Tourism

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Kuliš, L. (2022). Marketing turističke destinacije na primjeru grada Zadra (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:917735

Kuliš, Lidija. "Marketing turističke destinacije na primjeru grada Zadra." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:917735

Kuliš, Lidija. "Marketing turističke destinacije na primjeru grada Zadra." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:917735

Kuliš, L. (2022). 'Marketing turističke destinacije na primjeru grada Zadra', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:917735

Kuliš L. Marketing turističke destinacije na primjeru grada Zadra [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:917735

L. Kuliš, "Marketing turističke destinacije na primjeru grada Zadra", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:917735