prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenog medija Instagram na izbor turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj društvenog medija Instagram na izbor turističke destinacije
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. urn:nbn:hr:148:216621

Amanović, Petra
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Amanović, P. (2022). Utjecaj društvenog medija Instagram na izbor turističke destinacije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:216621

Amanović, Petra. "Utjecaj društvenog medija Instagram na izbor turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:216621

Amanović, Petra. "Utjecaj društvenog medija Instagram na izbor turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:216621

Amanović, P. (2022). 'Utjecaj društvenog medija Instagram na izbor turističke destinacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:216621

Amanović P. Utjecaj društvenog medija Instagram na izbor turističke destinacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:216621

P. Amanović, "Utjecaj društvenog medija Instagram na izbor turističke destinacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:216621