Abstract | U današnje vrijeme širom svijeta susrećemo se s informacijama prenesenim medijima ili nekim drugim izvorima, u raznim životnim područjima života, a većina razloga neuspjeha glasi : „Zbog krize!“ Kriza kao pojam je uzrokovala mnogo nesigurnosti kod potrošača, ali isto tako i proizvođača. Koliko smo samo puta čuli rečenicu : „Nema posla,kriza je.“Ne mogu si priuštiti to što želim : „Kriza je.“ U ljudima je izazvala strah, jer su u strahu priuštiti si nešto što je danas neophodno, ali ispada luksuz s obzirom na smanjenu kupovnu moć. Proizvođači, a kao što smo vidjeli na primjeru tvornice TŽV Gredelj, smanjila se proizvodnja, zbog manjeg broja narudžbi proizvoda.
Kriza je živa. Traje – prestaje, ponavlja se, iscrpljuje, ali i nadahnjuje. Kriza je fenomen koji ne umire. Nešto što poput energije, idući kroz poslovne cikluse prelazi iz jednog oblika u drugi, ostavljajući za sobom gubitnike na poslovnom području. Ipak u krizi se rađaju najbolje ideje, te se može reći da sa druge strane kriza rađa i pobjednike. Dok jedne kriza slomi, drugi u krizi prepoznaju novu šansu, iskoriste je i idu dalje, naprijed u nove poslovne poduhvate. |