master's thesis
Istraživanje utjecaja društvenih mreže i Internet influencera na odluku o turističkom putovanju
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. urn:nbn:hr:148:931830

Đikić, Đeni
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Tourism

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Đikić, Đ. (2022). Istraživanje utjecaja društvenih mreže i Internet influencera na odluku o turističkom putovanju (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:931830

Đikić, Đeni. "Istraživanje utjecaja društvenih mreže i Internet influencera na odluku o turističkom putovanju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:931830

Đikić, Đeni. "Istraživanje utjecaja društvenih mreže i Internet influencera na odluku o turističkom putovanju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:931830

Đikić, Đ. (2022). 'Istraživanje utjecaja društvenih mreže i Internet influencera na odluku o turističkom putovanju', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 28 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:931830

Đikić Đ. Istraživanje utjecaja društvenih mreže i Internet influencera na odluku o turističkom putovanju [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 June 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:931830

Đ. Đikić, "Istraživanje utjecaja društvenih mreže i Internet influencera na odluku o turističkom putovanju", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:931830