Roje, M. (2022). Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268319
Roje, Marko. "Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268319
Roje, Marko. "Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268319
Roje, M. (2022). 'Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268319
Roje M. Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 June 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268319
M. Roje, "Uloga sadržaja kreiranog od strane korisnika na društvenim mrežama pri odabiru pametnog telefona", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268319