Fuček, P. (2022). Uloga povezanosti s markom i potaknute nostalgije u namjeri ponašanja u kategoriji igara i igračaka (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:682281
Fuček, Petra. "Uloga povezanosti s markom i potaknute nostalgije u namjeri ponašanja u kategoriji igara i igračaka." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:682281
Fuček, Petra. "Uloga povezanosti s markom i potaknute nostalgije u namjeri ponašanja u kategoriji igara i igračaka." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:682281
Fuček, P. (2022). 'Uloga povezanosti s markom i potaknute nostalgije u namjeri ponašanja u kategoriji igara i igračaka', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 08 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:682281
Fuček P. Uloga povezanosti s markom i potaknute nostalgije u namjeri ponašanja u kategoriji igara i igračaka [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2025 January 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:682281
P. Fuček, "Uloga povezanosti s markom i potaknute nostalgije u namjeri ponašanja u kategoriji igara i igračaka", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:682281