undergraduate thesis
Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y"
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. urn:nbn:hr:148:625495

Petanjek, Lucija
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Petanjek, L. (2022). Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y" (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625495

Petanjek, Lucija. "Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y"." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625495

Petanjek, Lucija. "Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y"." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625495

Petanjek, L. (2022). 'Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y"', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 28 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625495

Petanjek L. Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y" [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 June 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625495

L. Petanjek, "Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y"", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625495