Budimir, A. (2022). Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543449
Budimir, Antea. "Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543449
Budimir, Antea. "Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543449
Budimir, A. (2022). 'Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543449
Budimir A. Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543449
A. Budimir, "Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543449