prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. urn:nbn:hr:148:543449

Budimir, Antea
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Budimir, A. (2022). Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543449

Budimir, Antea. "Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543449

Budimir, Antea. "Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543449

Budimir, A. (2022). 'Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543449

Budimir A. Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543449

A. Budimir, "Utjecaj influencera na društvenim mrežama na donošenje odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:543449