prikaz prve stranice dokumenta Analiza stvaranja vrijednosti kroz stjecanje na hrvatskom telekomunikacijskom tržištu na primjeru United Grupe
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza stvaranja vrijednosti kroz stjecanje na hrvatskom telekomunikacijskom tržištu na primjeru United Grupe
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. urn:nbn:hr:148:113139

Beraković, Hana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Managerial Economics

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Beraković, H. (2022). Analiza stvaranja vrijednosti kroz stjecanje na hrvatskom telekomunikacijskom tržištu na primjeru United Grupe (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:113139

Beraković, Hana. "Analiza stvaranja vrijednosti kroz stjecanje na hrvatskom telekomunikacijskom tržištu na primjeru United Grupe." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:113139

Beraković, Hana. "Analiza stvaranja vrijednosti kroz stjecanje na hrvatskom telekomunikacijskom tržištu na primjeru United Grupe." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:113139

Beraković, H. (2022). 'Analiza stvaranja vrijednosti kroz stjecanje na hrvatskom telekomunikacijskom tržištu na primjeru United Grupe', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 19 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:113139

Beraković H. Analiza stvaranja vrijednosti kroz stjecanje na hrvatskom telekomunikacijskom tržištu na primjeru United Grupe [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:113139

H. Beraković, "Analiza stvaranja vrijednosti kroz stjecanje na hrvatskom telekomunikacijskom tržištu na primjeru United Grupe", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:113139