master's thesis
Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. urn:nbn:hr:148:111604

Grabovac, Lucija
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Trade and International Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Grabovac, L. (2022). Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604

Grabovac, Lucija. "Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604

Grabovac, Lucija. "Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604

Grabovac, L. (2022). 'Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 19 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604

Grabovac L. Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604

L. Grabovac, "Istraživanje percepcije programa lojalnosti na drogerijskom tržištu u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:111604