Kramarić, V. (2022). Uloga društvenih medija u komunikaciji marke sportske organizacije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:985502
Kramarić, Valentina. "Uloga društvenih medija u komunikaciji marke sportske organizacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:985502
Kramarić, Valentina. "Uloga društvenih medija u komunikaciji marke sportske organizacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:985502
Kramarić, V. (2022). 'Uloga društvenih medija u komunikaciji marke sportske organizacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:985502
Kramarić V. Uloga društvenih medija u komunikaciji marke sportske organizacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:985502
V. Kramarić, "Uloga društvenih medija u komunikaciji marke sportske organizacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:985502