prikaz prve stranice dokumenta DIZAJN POSLA KAO STRATEGIJA POSTIZANJA ZADOVOLJSTVA POSLOM ZAPOSLENIKA
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
DIZAJN POSLA KAO STRATEGIJA POSTIZANJA ZADOVOLJSTVA POSLOM ZAPOSLENIKA
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. urn:nbn:hr:148:381328

Cuccurin, Elena
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Organization and Management

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Cuccurin, E. (2022). DIZAJN POSLA KAO STRATEGIJA POSTIZANJA ZADOVOLJSTVA POSLOM ZAPOSLENIKA (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381328

Cuccurin, Elena. "DIZAJN POSLA KAO STRATEGIJA POSTIZANJA ZADOVOLJSTVA POSLOM ZAPOSLENIKA." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381328

Cuccurin, Elena. "DIZAJN POSLA KAO STRATEGIJA POSTIZANJA ZADOVOLJSTVA POSLOM ZAPOSLENIKA." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381328

Cuccurin, E. (2022). 'DIZAJN POSLA KAO STRATEGIJA POSTIZANJA ZADOVOLJSTVA POSLOM ZAPOSLENIKA', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381328

Cuccurin E. DIZAJN POSLA KAO STRATEGIJA POSTIZANJA ZADOVOLJSTVA POSLOM ZAPOSLENIKA [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381328

E. Cuccurin, "DIZAJN POSLA KAO STRATEGIJA POSTIZANJA ZADOVOLJSTVA POSLOM ZAPOSLENIKA", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:381328