Duvnjak, R. (2022). Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:102980
Duvnjak, Ružica. "Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:102980
Duvnjak, Ružica. "Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:102980
Duvnjak, R. (2022). 'Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:102980
Duvnjak R. Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:102980
R. Duvnjak, "Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:102980