master's thesis
Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. urn:nbn:hr:148:761360

Vrdoljak, Matea
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Vrdoljak, M. (2022). Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360

Vrdoljak, Matea. "Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360

Vrdoljak, Matea. "Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360

Vrdoljak, M. (2022). 'Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 08 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360

Vrdoljak M. Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 September 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360

M. Vrdoljak, "Utjecaj sponzorskih ugovora na prepoznatljivost marki na sportskom tržištu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:761360