prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj svekanalne maloprodaje na zadovoljstvo potrošača prilikom kupnje digitalnih uređaja
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj svekanalne maloprodaje na zadovoljstvo potrošača prilikom kupnje digitalnih uređaja
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. urn:nbn:hr:148:481292

Lovrić, Marija
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Institutional repository: REPEFZG

Cite this document

Lovrić, M. (2022). Utjecaj svekanalne maloprodaje na zadovoljstvo potrošača prilikom kupnje digitalnih uređaja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:481292

Lovrić, Marija. "Utjecaj svekanalne maloprodaje na zadovoljstvo potrošača prilikom kupnje digitalnih uređaja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:481292

Lovrić, Marija. "Utjecaj svekanalne maloprodaje na zadovoljstvo potrošača prilikom kupnje digitalnih uređaja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:481292

Lovrić, M. (2022). 'Utjecaj svekanalne maloprodaje na zadovoljstvo potrošača prilikom kupnje digitalnih uređaja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 14 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:481292

Lovrić M. Utjecaj svekanalne maloprodaje na zadovoljstvo potrošača prilikom kupnje digitalnih uređaja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2025 March 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:481292

M. Lovrić, "Utjecaj svekanalne maloprodaje na zadovoljstvo potrošača prilikom kupnje digitalnih uređaja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:481292