Anić, I. D. & Rajh, E. (2008). ISTRAŽIVANJE UTJECAJA DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA I ČIMBENIKA KUPNJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U KUPNJI OBUĆE U HRVATSKOJ. Ekonomski pregled, 59. (5-6), 222-242. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:524090
Anić, Ivan Damir and Edo Rajh. "ISTRAŽIVANJE UTJECAJA DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA I ČIMBENIKA KUPNJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U KUPNJI OBUĆE U HRVATSKOJ." Ekonomski pregled, vol. 59, no. 5-6, 2008, pp. 222-242. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:524090
Anić, Ivan Damir and Edo Rajh. "ISTRAŽIVANJE UTJECAJA DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA I ČIMBENIKA KUPNJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U KUPNJI OBUĆE U HRVATSKOJ." Ekonomski pregled 59, no. 5-6 (2008): 222-242. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:524090
Anić, I. D. and Rajh, E. (2008) 'ISTRAŽIVANJE UTJECAJA DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA I ČIMBENIKA KUPNJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U KUPNJI OBUĆE U HRVATSKOJ', Ekonomski pregled, 59(5-6), pp. 222-242. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:524090 (Accessed 20 November 2024)
Anić ID, Rajh E. ISTRAŽIVANJE UTJECAJA DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA I ČIMBENIKA KUPNJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U KUPNJI OBUĆE U HRVATSKOJ. Ekonomski pregled [Internet]. 2008 June 15 [cited 2024 November 20];59(5-6):222-242. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:524090
I. D. Anić and E. Rajh, "ISTRAŽIVANJE UTJECAJA DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA I ČIMBENIKA KUPNJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U KUPNJI OBUĆE U HRVATSKOJ", Ekonomski pregled, vol. 59, no. 5-6, pp. 222-242, June 2008. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:524090. [Accessed: 20 November 2024]