Scientific paper - Other
Osobne vrijednosti korisnika Interneta: klaster analiza
Radni materijali EIZ-a, (2016), 6; 5-27. urn:nbn:hr:213:511051

Rajh, Edo; Budak, Jelena; Žokalj, Mateo

Institutional repository: The Institute of Economics, Zagreb

Cite this document

Rajh, E., Budak, J. & Žokalj, M. (2016). Osobne vrijednosti korisnika Interneta: klaster analiza. Radni materijali EIZ-a, (6), 5-27. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:511051

Rajh, Edo, et al. "Osobne vrijednosti korisnika Interneta: klaster analiza." Radni materijali EIZ-a, no. 6, 2016, pp. 5-27. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:511051

Rajh, Edo, Jelena Budak and Mateo Žokalj. "Osobne vrijednosti korisnika Interneta: klaster analiza." Radni materijali EIZ-a no. 6 (2016): 5-27. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:511051

Rajh, E., Budak, J. and Žokalj, M. (2016) 'Osobne vrijednosti korisnika Interneta: klaster analiza', Radni materijali EIZ-a, (6), pp. 5-27. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:511051 (Accessed 21 December 2024)

Rajh E, Budak J, Žokalj M. Osobne vrijednosti korisnika Interneta: klaster analiza. Radni materijali EIZ-a [Internet]. 2016 September 23 [cited 2024 December 21];(6):5-27. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:511051

E. Rajh, J. Budak and M. Žokalj, "Osobne vrijednosti korisnika Interneta: klaster analiza", Radni materijali EIZ-a, no. 6, pp. 5-27, September 2016. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:511051. [Accessed: 21 December 2024]